2021年8月28日土曜日

Müller Helena Geisler

畢竟,10道題合集都結束了。平均分是71.7分。既然及格分數是70分,那麼過關與否就是一個微妙的能力。第一題平均分39.3分。我們開工吧。
第二題平均分10.5分。大概8點到12.14點有很多點,但有時候完全看不懂。想習慣這裡的問題,自然明白該怎麼做。
第三題的平均分是21.9分。有時我得了 30 分,但我希望渺茫。有時是11分。看問題,回答問題,確認答案,這樣你就可以理解處理模式。有必要了解什麼不能做,並努力減少不能做的事情。
總結
回答第三個問題,手頭有答案,抓住難懂的部分和自己不擅長的部分,試著習慣它。
對於第二個問題,把答案放在手邊,思考一分鐘,看答案,知道規律,回答你不明白的問題。如果有把握不明白的地方,再复習之類的措施,就去採取。
第一個問題是重做你不擅長的問題。最好做個筆記,做個題集,不知道能不能做。
至於計算器,我用的是佳能,但我買了卡西歐作為試用。 7,000 日元的高端機型價格昂貴,因此在 2,000 日元左右更便宜。從尺寸上來說,它看起來有點小,但從它有5行的意義上說,它恰到好處,而且它並不笨重。是否習慣零位。附近有關閉數字和打開電源的按鈕可能會令人驚訝。我用拇指和小指,所以需要一些時間來適應它。
Tross alt var de 10 problemsamlingene over. Gjennomsnittlig poengsum er 71,7 poeng. Siden bestått score er 70 poeng, er det en delikat evne til å passere eller ikke. Det første spørsmålet har et gjennomsnitt på 39,3 poeng. La oss gjøre dette.
Det andre spørsmålet har et gjennomsnitt på 10,5 poeng. Det er mange poeng fra ca 8 til 12.14, men noen ganger forstår jeg ikke i det hele tatt. Jeg vil bli vant til problemet her og kunne naturlig forstå hva jeg skal gjøre.
Gjennomsnittet for det tredje spørsmålet var 21,9 poeng. Det er tider jeg fikk 30 poeng, men jeg har lite håp. Noen ganger er det 11 poeng. Se på spørsmålet, svar det, og bekreft svaret slik at du kan forstå behandlingsmønsteret. Det vil være nødvendig å forstå hva som ikke kan gjøres og gjøre en innsats for å redusere det som ikke kan gjøres.
Oppsummer
Svar på det tredje spørsmålet mens du holder svaret for hånden, og prøv å bli vant til det ved å ta tak i delene som er vanskelig å forstå og delene du ikke er god til.
For det andre spørsmålet, hold svaret for hånden, tenk i et minutt og svar på spørsmålet du ikke forstår ved å se på svaret og kjenne mønsteret. Hvis det er tiltak som å gripe det du ikke forstår og gjennomgå det, ta det.
Det første spørsmålet er å gjøre om problemet du ikke er god på. Det er best å notere det og lage en samling spørsmål, men jeg lurer på om det kan gjøres.
Når det gjelder kalkulatoren, brukte jeg Canon, men jeg kjøpte Casio som en prøveversjon. Avanserte modeller som koster 7000 yen er dyre, så de er billigere på rundt 2000 yen. Det virker litt lite når det gjelder størrelse, men det er akkurat i den forstand at det har 5 rader, og det er ikke klumpete. Om du skal venne deg til nullposisjonen. Det kan være overraskende at det er knapper i nærheten for å slå av tallene og slå på strømmen. Jeg bruker tommelen og lillefingeren, så det vil ta litt tid å bli vant til det.

0 件のコメント:

MediaTek TSMC

中国系の企業に思われがちだが、台湾企業である。 TSMCは台湾企業であることは有名。 TSMCは T 台湾      S セミコンダクタ      M マヌファクチャリング      C カンパニー であるので、台湾の集積回路の製造会社であるということを名前が表している。