2021年8月26日木曜日

Gisele Lili Demont  

Nylig, selv om jeg legger meg om natten, kan jeg ikke lett sovne. Det er faktisk denne morgenen, selv om det var i går kveld, men jeg kunne ikke sove før klokken 5 og våknet rundt klokken 7. Er søvnen omtrent 2 timer? Jeg kunne ikke sove før klokken fire natten før. Derfor, da jeg sovnet og våknet, var klokken 08.30.
Jeg klarte å tilbringe gårsdagens og dagens dag uten problemer, gikk 8000 trinn og svømte 2000 meter.
Jeg trodde at noen tiltak var nødvendige, men det er en teori om at det er ubrukelig når jeg ser en smarttelefon eller PC som sovner.
Foreløpig, la oss prøve å sove i futon rundt 22:00. Det du bruker et par timer om natten bør gjøre hvis du sovner tidlig og våkner tidlig. Hvis du sover i 7 timer fra 22:00, er klokken 5. Hvis du våkner klokken 5, kan du gjøre forskjellige ting i omtrent 3 timer, og du trenger ikke å bekymre deg for for mye søvn. Hvis du våkner klokken 16, la oss stå opp.
Det ville være sunnere å legge seg tidlig og stå opp tidlig.
 god natt.
PS
I dag gjorde jeg ett fullstendig bokføringsproblem. Jeg gikk tilbake til det andre spørsmålet som det tredje spørsmålet, det andre spørsmålet og det første spørsmålet. Det andre problemet var mitt svakeste punkt, så jeg gjorde mange feil i sorteringen.
Selv om det passerte 70 poeng, var det en fullstendig fiasko. Det tredje spørsmålet var imidlertid 21 poeng. Hvis det første spørsmålet får 39 poeng, får det tredje spørsmålet 21 poeng, og det andre spørsmålet skal være halvt.
La oss prøve å løse det flere ganger og se om vi kan venne oss til det. Det hadde vært flott om jeg kunne stå opp tidlig. Jeg vil studere alle problemene på lørdag og søndag med forberedelse til å gjøre det i en uke.
God morgen.

Tross alt klarte jeg å sovne ca 22:20 om natten.
Jeg våknet ca 1:40. Etter det prøvde jeg å sove, men jeg kunne ikke sove, og jeg sovnet rundt klokken 16. Jeg våknet rundt klokken 7 om morgenen. Det var bra at jeg sov i 6 til 7 timer totalt.
Men jeg kunne ikke gjøre det hver kveld.
Det ideelle var å sove fra 4 til 5 og studere et par timer om morgenen. Det nytter ikke.

0 件のコメント:

MediaTek TSMC

中国系の企業に思われがちだが、台湾企業である。 TSMCは台湾企業であることは有名。 TSMCは T 台湾      S セミコンダクタ      M マヌファクチャリング      C カンパニー であるので、台湾の集積回路の製造会社であるということを名前が表している。