2021年8月29日日曜日

Lydia Gabriele Reis

Avui he estat actiu des del migdia. Vaig anar a casa dels meus pares i vaig buscar dibuixos arquitectònics d’edificis passats. Vaig trobar els materials per a la casa dels meus pares, l'edifici on visc i el pis, però no vaig trobar els materials per a l'edifici a Joyo.
Després d'això, es va confirmar després del desallotjament de l'inquilí Joyo. Les coses s’han netejat, però no es poden netejar. El següent usuari haurà de reformar-lo.
A la tornada, vam embolicar l'herbicida al voltant de l'apartament i vam podar les plantes. El meu pare estava motivat per podar les plantes, així que vaig passar molt de temps fent-ho.
El temps d’il·luminació de l’interruptor horari de la llum exterior s’ha reduït amb una memòria. Què passarà perquè eren les 18:30 abans? Seran les 18:00?
L’aprenentatge no progressa. Després d’haver estat navegant per la xarxa, vaig netejar una mica la meva habitació.
我從今天中午開始活躍。 我去了父母家,尋找過去建築物的建築圖紙。 我找到了我父母的房子,我住的大樓和公寓的材料,但我在卓越網找不到建築材料。
之後,在卓越網租戶被驅逐後得到證實。 東西已經清理乾淨了,卻無法清理。 下一個用戶將不得不對其進行翻新。
在回來的路上,我們在公寓周圍纏上了除草劑並修剪了植物。 我父親有動力修剪植物,所以我花了很多時間去做。
戶外燈定時開關點亮時間縮短了1個記憶。 因為是 18:30 之前會發生什麼? 會是 18:00 嗎?
學習沒有進步。 在網上沖浪了一段時間後,我清理了我的房間。

0 件のコメント:

MediaTek TSMC

中国系の企業に思われがちだが、台湾企業である。 TSMCは台湾企業であることは有名。 TSMCは T 台湾      S セミコンダクタ      M マヌファクチャリング      C カンパニー であるので、台湾の集積回路の製造会社であるということを名前が表している。