今天打了第二針。 大約10個小時後,我開始感到有點痛。 沒有發燒或沉悶。 和上次一樣,我希望疼痛在大約 3 天內消退。
學習簿記是今天的最高分97分。 下午不是疫苗做的,所以我想從現在開始做。 1小時測試。 評分和復習 把它想像成 10 分鐘。
由於講座時間是根據對方的流程進行的,因此無法進行有效的學習。 在學習新事物的時候,似乎學得最多的就是邊學邊試,其實是一種機制,讓人難以嘗試。
上午的課,我做了分析總結以往錯誤問題的工作,所以讓我們在家準備複習材料。
החיסון השני היום. לאחר כעשר שעות התחלתי להרגיש מעט כאב. אין חום או קהות. כמו בפעם הקודמת, אני רוצה שהכאבים יירגעו תוך כ -3 ימים.
לימוד הנהלת חשבונות היה הציון הגבוה ביותר של 97 נקודות היום. אחר הצהריים אינו עשוי מחיסון, אז אני רוצה לעשות זאת מעכשיו. מבחן של שעה. ניקוד וסקירה תחשוב על זה כ -10 דקות.
מכיוון שזמן ההרצאה מתקדם בהתאם לזרימת הצד השני, למידה יעילה אינה אפשרית. כאשר לומדים דברים חדשים, נראה כי הלמידה הגדולה ביותר היא לנסות תוך כדי למידה, אך זהו מנגנון המקשה על הניסיון.
במהלך הרצאת הבוקר ביצעתי את עבודת הניתוח והסיכום של הבעיות הלא נכונות בעבר, אז בואו נכין את החומרים לסקירתם בבית.
0 件のコメント:
コメントを投稿